Louis Vuitton

Puslapiai

2011 m. rugpjūčio 23 d., antradienis

Ohhh well...




Heiz zmogai... Senaj girdeta ane? ;D Na rasau, nes noriu pasakyti kad i lietuva griztu jau rytoj ( August 24 kaip lietuviskai jau pamirsau net xDDDDD lol ) tai vuo. Isskrendu is JAV 4 PM ar kada nepamenu ir krc uzsipisiu 9 val su biskiu kol atskrisiu i Germany ten 9val lauksiu reiso o tai yra dar didesnis uzsipisimas tada 2val skrendu i lietuva, o kadangi mane tuose mazuose lektuvuose pykina ziauriai, bloga pasidaro kad huj znajet tj wps... Tada vilniuje tevas atvaziuos parsivesti i klaipdeda tj zodziu busiu klaipedoje kazkur 26 diena 4 val ryto. ^^ Bet dar nezinau ar parasysiu as cia ka nors nes nebus laiko visi meet'o nori kai grisiu o bled iki sulios liko savaite wps :x dar i sule reikia viska nusipirkti nauja kuprine nauju daiktu pratybu visokiu hujne D: eeeh nzn ar parasysiu ar ne butt.Vat nzn ar apskritai pr pc prisesiu visus mokslo metus, nes vat 1. As esu is tu zmoniu kurie mokykloje megsta prisidirbti, ir gauti dahuja pastabu :DDd del to man bedu su tevais yra ir t.t. tj gali but kad man vel arestus uzdes kaip ir visada D: 2. Zadu siekti kazkokios karjeros, na noriu siais metais kad pamokintu koks profas groti su elektrine guitar'a ;D irrrr.. . 3. Nzn :DDDD. Nu krc paziuresiu kaip ten kas bus tikiuosi viskas kitaip nej preitais metais, dar + tie fuckers klasiokai kurie ant manes krauna .... Jau ir taip sakau kiek man gadina nuotaikas visi kiek ant manes visi krauna, net nemanau kad isgyvensiu iki 18 metu, arba nusizudysiu arba nzn :DDD Aisk jau lankas nusipezejau bet nervas ima man tad. D: Nu ok einu nervais groti dw :]

Komentarų nėra: