Louis Vuitton

Puslapiai

2011 m. rugpjūčio 30 d., antradienis

Issitaskau i visas puses + mirstu nd trololo :DDDD




Krc hellaau zmonees ;D Tj vo yra pas mane problemu dahuja taskaus i visas puses, mirstu, suda malu, tanke sedziu, aluti gurgsnoju, tusinuos, zvengiu, geriu mineralini vandeni VYTAUTAS ir t.t. :DDDD 
Tj vo visų pirmąąąą mano pc amen turbūt :D Sugedo wpš grįžau į lituania ir žiūriu pc ekranas neveikia po to pats pc nebeįsijunge krč :D Nuveže tvarkyt ir nžn ar dar bus galima kažka padaryt ar nuffin ;[ Po to antra kraustausi iš proto neees į lithuania Lapkričio 3 dienele atvaro mano meile 30 Seconds To Mars ;[[[[[[ Ir kai aš noriu į jų konca, bled taškaus į visas puses :DD O bled kaip man į vilniu patekti wpš.... Man nx nuo klp iki vln ... trys šimtai kažkur kilometru ... ;[[[ nx nx nx nx užsikasiu po žemem, nebent jei kas nors esate iš klaipedos ir taip pat žadate varyti į jų konca būtu gerai kad mane pavežtumet :DDD Atsilyginčiau tikrai :DDD Man tas koncas db svarbiausias už viska ;D Bled jei nuvaryčiau atsakau bled išsitaškyčiau aš ten po visa vilniu :DDDd Tj vo, bet va čj apie ta konca man tik pasvajot... ;[ Toliaaau... Nu ka nx jau tuoi grįšim į kalėjima >:DDD 



Bėgsim oj mes bėgsim :DDD  Tj vuooh. Krč kankinuos aš nerealiai kaip nžn kas wpš mirštu DDx 
Nu krč einu su tanku pavažinėt gal iki vilniaus nusigausiu :"DDD

Ant galo kelis muzoniukus ikelsiu ant kuriu esu šiuo metu pasinešus, :DD


;[[[[ Noriu i ju koncaaaaaa ;[[[[[[ (cry) (cry) (cry)


Daina gera bet sena bet man px as tanke sdz :DDDD


Klipas mldc :DDD


Tie man kažkaip praeina ;DDD


Linkin Park forever <3 




Nu krč užteks tiek einu galvot kaip man iki vln nusigaut :DDDD

6 komentarai:

G a b i * rašė...

MLDC Robe :DD LP klauso :DD

Robe Bee rašė...

Jau senaj ;D
______
Robe

Laura/lauruncikas14 rašė...

Robrejau,sesk i autobusa,vaziuosi visa diena ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Robe Bee rašė...

Nuo klp iki vilniaus vaziuoti autobusu arba mikriuku max 3 su puse valandu ;D
Tad ;D

Robe Bee rašė...

btw : bee.

Viktorija. rašė...

eik tu naxuj,blet aš ir noriu į 30 seconds to mars ... :Xxx