Louis Vuitton

Puslapiai

2011 m. rugpjūčio 22 d., pirmadienis

Atgal į mokykla.

Sveikuuučiai...
Žodžiu katik rašiau straipsni :D
Ir parašiau toki ilga, toki gera, ir blt...
Neišsaugojau ir netycia išjungiau ;((((((((((
Vos nemiriau..
Ugh... Vienu  žodžiu :D
Jau nerašiau ilgai tai vat nusprendžiau parašyti dabaarrr ;p
Ištikruju tai labai sorry kad nerašau.. 
Kaip žinot aš dabar viena, ir sunku man sugalvot kanors ir t.t..
Tad butu labai fainei, jei jūs galetumet man padėti, ir duoti minčiu apie ka jūs patys norėtumete sužinoti, o tada aš jau pasistenkčiau ir parašyciau viska ka sužinojau :)) 
Patarti man galite arba komentaruose, mano Gb, email'e : Vip.robe.bee@gmail.com 
ar net tuose pačiuose parčiuose.. 

Na bet vat,
kadangi liko vos ne kaip savaitė iki mokyklos. (jums) (man jau 25 į šule ;( )
Nusprendžiau pasiūlyti jums visoms ka apsirengti..
Na bet kuriau šiuos Plvr. pagal save, 
Ir tai ka čia užmesiu tai ka aš nešiočiau :))
Tai vat pažiurim :


BTC.








Back to school



BTS.




1 Outfit'as :
Lanvin marškinėliai, WJKW sijonėlis, Guess pėdkelnės, Christian Louboutin batai, Louis Vuitton tašė, Dolce and Gabanna lūpu blizgesys ir LV apyrankė..
Pavasariui ir rudenio pradžiai manau tiktu, kai lyja lietus.. Tik pavasari batus pakeisti y lengvesnius ir viskas super ;]
Didelė tašė kad tilptu knygos ir kita..
Manau pats tas. :)

2 Outfit'as.
Glamour kills maikė, paprasti aptempti džinsai, blowfish batai, Julien Macdonald tašė, mulberry penalas, deadly ponies pinigine, chanel pakabukas, chanel juodas nagu lakas, ir chanel nerd'ai..
Manau labiau tiktu rudeniui, dar užsimeti koki nors odini švarkeli ir viskas super,
Viskas ko reikia y mokykla, penalas, pinigne, lūpu blizgesys, ir nerdai kad atrodyt kiečiau :D hehe..

3 Outfit'as.
DKNY maikė, Seven for all mankid aptempti džinsai, DKNY kailiniai, Azzedine Alaia batai, Dorothy Perkins tašė, Chanel auskarai, ir Dorothy P. (nežinauu kaip pavadint ta daikta ant galvos.. angliškai headband LTU nežinau, jei žinot pasakykit pataisysiu :DD)
Na manau šie rūbai jau aiškiai matosi, kad šaltai žiemai, kai lauke -20 brrr..
Šilti kailiniai, ir džinsai ir gražūs batai, didelė ir patogi tašė y mokykla, ir gražūs auskarai ;pp


Na tai vat, tai šie rūbai kuriuos užsidėčiau aš į mokykla...
O ką užsidėtumet jūs panos? ;pp
Susikurkite Polyvore ir sukurkite rūbu komplekta, ir siūskite man y emaila : vip.robe.bee@gmail.com
Kas bus originaliausias ir gražiausias laimės kokia nors dovanėle. :pp
Tai vat tiek.. :)))

Sekmės..



xoxoxoxoxoxo









5 komentarai:

Reidasstardoll rašė...

1-prostitutėms
2-moksliukėms
3-fyfoms : DDDD

Robe Bee rašė...

Prositutems? per kuria vieta man labai idomu :))
Galeciau uzuploadint kaip rengias prostitutes jei nesi macius.. bet deja neturiu laiko..
Uzdejau tai kas man grazu ir ka esu macius Vogue,Elle, L'officel ir kituose mados zurnaluose.. Tad jei nori tik kazka primest, pasilaikyk komentarus sau..
________
Bee

Ruta rašė...

Na man pirmi batai nlb patiko ir maike bet sijonas ir tase grazus ;)
antro paveiksliuko viskas grazu na gal akiniai ir tase nlb bet bataiii jau zinau kokius pirksiu seis metais ;)
o del trecio nzn kailiniu nenesioju dzinsai paprasciu paprasciausi tase visai nk bliuskute irgi paprasta batai man per aukstas kulniukas o kaspinukas ir tase labai faini ;)

Robrej.Blee rašė...

1 - nerealiai grazu :o Grinai viskas ziauriai style :]

2-Man labiausiai nepatiko is visu triju , but visai nrml ;p

3-omg :O nu nerialu :p the best :)

Robe Bee rašė...

^^. ouuu Blee.. zdrf