Louis Vuitton

Puslapiai

2011 m. rugsėjo 27 d., antradienis

Guess


Sveikūčiai ppl. Whatz up? ;> Šiandien aš jums rašau, coz blogas šiuo metu tikrai yra nusilpes, nej aš nej Bee daug nerašom ir skaitytojai mažai komentuoja ir t.t. Tad nusprendžiau šiandien parašyti apie drabužiu linija GUESS. Visų pirma, turiu labai daug nd padaryti, bet pxj spėsiu dar ;D + rytoj tėvų susirinkimas, o šūloj esu prisidirbus belenkaip tj žopa man pareis D: Na bet dabar ne apie tai, soou pradedu:
GUESS atradėjai yra Georges, Armand, Paul ir Maurice MARCIANO, keturi broliai iš Marseill'o in France (Prancuzija). Jie išsikraustė į Kaliforinija iš Prancuzijos 1977 metais, ir įkūrė jų kompanija 1981 m. Kad galėtu pradėti versla jie gavo pinigų iš Nakash šeimos savininko (bent jau aš taip supratau, nes visas tekstas yra anliškas, tad biški sunku suprast kas ten rašoma xD) Jų pirmasis produktas buvo džinsai su užtrauktukais :? Kurį jie pavadino " Marilyn" Ummm.. Iš pirmo buvo daug kritiku, kurie kritikavo jų pirmajį produkta (džinsus) ir nenorėjo išleisti tų džinsu, kad juos kas nors pirktu, bet po kiek laiko jie susitarė ir ta džinsu kolekcija buvo išleista ir buvo parduoti labai greitai. Jie pradėjo kurti reklamas 1982 metais ir 1985 metais pristate savo kultine juodai-balta skelbima. Skelbimai laimėjo daugybe apdovanojimų ir t.t. Po kiek laiko GUESS tapo labai populeri firma džinsams. Iš pirmo tai buvo moteriški džinsai ir po to perėjo prie vyriškų. Nes iš pirmo kompanija buvo kaip Guess džinsų linija ar kažkas tokio, bet po to firma išpopulerėjo dar labiau ir pradėjo gaminti viska. 1990 metais jie įkurė GUESS HOME. Nu žodžiu, va dabar galime visur tų GUESS pardu pamatyti, kekvienam kampe, ypač amerikoje, kai ten buvau vos ne kekvienose prekybos centruose yra GUESS firmos drabužių. 
Tei va tiek iš manes kol kas, Baiz ;*




Komentarų nėra: