Louis Vuitton

Puslapiai

2011 m. rugpjūčio 11 d., ketvirtadienis

Haah :O



Aaaaa! :O Heeeei pplz :********** Nu ka Robrejus back xD aisq dar americoj esu beet. Va dabar 6val beveik o pas jus wps huj znajet vidurnaktis xD Srr kad rasau be LT raidziu, bet va sitam pc ner lt raidziu nej ka nes gi amerikietiskas pc xD Sooo man atostogos einasi visai zjbs ;D snd issimaudziau kazkokiam baseine ten reik ciuozt su rankom kazkaip aj krc patiko ir tiek xD Siaip apsipirkinejusi esu ziaaaauriai ;D Dahuja visko prisipirkus, nes pastebejau cia Amerikoj viskas papigiai na kai as turiu $300 taai ;DD na bet is tu 300 dolleriu liko 24$ man rodos xDDd lol viska isleidau :x nusipirkau tokiu zjbs rubu kad aaah! Pumos maike ir dar ten stileivu megstuku ir bliusku + firmine tase kuri kainavo $90 blee galvoju kai noriu po to gerai isiziurejus pamaciau SALE omg $30 :O ir nusipirkau (happy) xD aj jo dar nusipirkau ADIDAS kedus tokioj reperiu pardoj bet man jie zjbs irgi xD na ir t.t. Jei jums idomu kur as randuos tj Colorado valstijoje ir miestelis Denveris (Denver) nu krc ten dahuja kalnu zjbs vaizdas tie kalnaiii ;@@ turiu foto dahuja, nu krc kai busiu lietuvoje ir isikelsiu foto idesiu tikraaai ;@@@ Tei vo visi db i pardas isvare mane viena paliko su suniu kurio vardas Deisy ar kaip ten :DD ji patele btw :DDD nu ok krc suda malu jau einu kur nors kitur sudo pamalt :DDDDDD 
Baaaai :****

Love u Robrejus :*

Komentarų nėra: