Louis Vuitton

Puslapiai

2011 m. liepos 21 d., ketvirtadienis

Biški apie styla :D


Hellau ;D Kaip nuotaikytėėėz? Kaip orai pas jumissss? ;D Pas mane klaipėdoj laaaabai karšta ~.~' diena buvau mieste ir fotosesijoje lauke tai karšta kad omg HOOOT x.x va dabar kažkoks debeselis plaukia jaučiu tuoi lietaus pareis :DDD Ot zjbs bus, gal vėl pradės žaibuoti kaip vakar, tada reikės bėgt į lauka :DDD Na o dabar prie temos... Šiaip išvis neturiu idėju apie ką rašyti niekoooo išvis, bet va faking bored ir nors tu nusišauk, tad galvoju reik kažka parašyti čia, but Ikd wha (cry) Tai vo, mąsčiau mąsčiau ir sugalvojau kažkoki hujne parašyti :DDD Sugalvojau jums parašyti apie savo pasirinktus kelius stailus.

Tai vo pradėkime pirma nuo ... Forsu :DDDD

Forsai - na mano nuomonė šis stylas egzistuoja kekvienam kampe :D Juk visur kur eini matai kažkoki žmogą su treningais ir rėma išmetusi :D Forsas grynakraujis ;D Jie dažniausiai su treningais, tiksliau visada. Eina rasborkinasi su visais kas jiems nepatinka. Forsiu panų yra mažiau nej bx, bet geriau nenorėti susitikti forses panos, nes tik vienas žvilgsnis ir atvarys rėma išmetusi , biški užvarys, gali pizdu gaut :DDD Na čia jau biški į lankas nusišnekėjau bet px :D Manau nėra tokio forso kuris nerukytu :D Visi jie geria, rūko, tūsinasi all day all night, veliasi į rasborkes everyday :DD Tiek apie forsus. Šiaip gal visai ne į tema čia parašiau viska apie forsus, tiesiog viska emu iš savo galvos, o ne iš neto ;D
Fyfos - Nai nai nai. Fyfačkos ;D Jos labiau žiūri į išvaizda o ne į kitus reikalus :D Jei jau nulūžo nagelis tai katastrofa D: Jos nešioja tokius typo sexy rūbus kur vos šikna matos :D Špakliaus krauna kokias 3 tonas ;D Taip kaip šiandien autike buvo kelios fyfačkos one.lt styliuku :D Fyfos ypatingai žiūri į savo figūra. Jei jau priaugo kelis kilogramus, tai iškart ieškos ko nors kaip juos numesti. Ir šiaip jos jau tokios asmenybės kurios galvoja manau tik apie save. 
Emo - Wuahahah >:D Emo daugiausia depresuoja dėl savo gyvenimo. Kai kurie emo (ne visi) pjaustosi venas,  o jie tai daro jei sakykim išsiskiria su savo antra puse arba tiesiog gyvenimas užpisa ar kažkas nuotaika sugadina ar pnš. Prisipažinsiu esu tai bandžius daryt x.x bet tam buvo priežastis... Taaip emo turi mano manymu gražų styla, na man asmeniškai labai patinka jų plaukuosenos, makiažas, rūbai ir t.t. Smexy ;D Aj jo, dar jie nešioja tik tamsių spalvų drabužius, aišku emo panos kai kurios mėgsta Hello Kitty ;D 

Scene - Šitas stylas man laaabai praeina ;D bet nemanau kad realybėje galėčiau tokia būt, nors jau beveik esu LOL Šitie žmogai panašūs į emo, tik kad jie dėvi ryškias spalvas. Dažosi plaukus įvairiiom spalvom. Turi dahuja sruogelių. Taip pat mėgsta Hello Kitty and... Nžn ;D Apie jų charakterį wpš nieko nežinau o.o 

Pankai - Rawwwr >:D Tai dar vienas stylas kuris man žiauriaiaiaaiaiaiaiaiai patynkaaa :D Na apie pankų charakterį nieko nyznaju tad einu pagooglint, nes čj kai aš tiek mažai apie kekviena styla parašau, net nebeįdomu pasidaro skaityt :D Oh damn. Pankai narkomanai savižudžiai ;ooo Mjo... Na pankai klausosi punk žanro muzikonu arba rock :? Galiu pasakyti kad aš tokios klausau per amžius amen :DD Jie turi special šukuosenas, daugiausiai šio stylo atstovų yra bahurai. Žodžiu pankai - killeriai (kaip ir aš) lol

Va. Manau užteks jums tiek, nes pati jau tyngiu daugiau rašyti, čia parašiau pagrindinius stylus kurie man praeina, neskaitant fyfu :D O dabar ikelsiu kelias foto 

Foras :D

Fyfačka

Emo pana

Emo bx

scene

Pankai


Tei vo :D O jus kokio stylo ? :DDD

1 komentaras:

|| Brenda rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.