Louis Vuitton

Puslapiai

2011 m. gegužės 31 d., antradienis

Apie save (Bee)

Zdarikas chebryte,
Šiandien man yra supistai gera nuotaika, kur gaidys? ;DDD 
Lol joke, (iš filmo, Zero 2)
Laimėjau prieš gal 20min NCG airijos ;DD
Negaliu patikėti.. 
Na bet prie temos :P
Šiek tiek apie save ;p
Na Aš Bee, man yra 16 metu ir gyvenu Dubline- Airijoi.
Bet šeip gyvenau Klaipėdoi visą savo gyvenima. :p 
Esu 10okė ir dievinu tūsus.. 
Kadangi dabar turėtu būti pagal viska įtempti metai ir privalėčiau mokintis ir negaliu tūsint, tad tūsinu per Sd :DD lol ;D normalei ;D man limpa. 
Na esu draugiška ir labai ginu draugus, tad kitiem pasirodyčiau žiauriausias žmogus pasaulyje ;D
Hah ;D Bet kaip žmonės sako, kaip tu su manim taip ir aš su tavimi..
Mano lietuviu žinios netokios jau ir geros, kadangi Lt baigiau tik 3 klases, ir per jas pjoviau gryba, tad sorry jei rasit klaidu, ir jei jus tai užknisa ;D 
Na kaip ir sakiau esu party siela ;D 
Kur tūsai, ten ir aš. :P
Esu paprastas žmogutis kaip ir visi.
 Dievinu Louis Vuitton, Chanel ir Adida ;DD
Žinau žinau, nesiriša, bet gal pasiriš..
Perku Chanel kosmetika, ir turiu LV daigtu pvz. 2 tašes, piniginę ir diržą.
Turiu daug adido, ir jei noris atsipalaiduoti greit pakeičiu stiliuka ir pritampu prie pusė lietuvos ;DD
Haha, ir man patinka :P
Neturiu jokio bahūūūrėlio, bet dabar ir nereikia ;DD Ir taip sunku gyventi, o dar vasara prieš akis tai manau patys suprantat :DD
Esu Blondine, su žaliom akim :p 
Mano gimtadienis yra liepos 14 dieną.
Klausau visokios muzikos, labiausei klubines :} o šeip tai viskas limpa,svarbiause tai kad užvežtu ;D
Groju pianinu,mėgstu dainuoti, fotografuoti ir žinoma kompaaa <3
Mano antroji meilaa :DD
Baigus mokyklą noriu būti daktare, tad tikriausei nelabai galėsiu sedėti prie sd nuo Rugsėjo mėnesio :// nors tikrai bandysiu daryti viska kad galėčiau prisėsti kaip dabar :P
Man gal ir 16 bet as DIEVINU Dragon Ball Z :D
Man patinka prisiminti vaikyste todel ir žaidziu Stardoll'a ir žiuriu karts nuo karto DBZ ;p
Per SD turiu DBZ kluba, tad jei ir jums patinka, butinai prisijunkite ir jūs ;p
Naaaa okei užteks jau ;p papasakojau ir gana ;p
O štai ir aš :P
Čiau chebryte ;@@@*~~
xoxoxox

5 komentarai:

Greta rašė...

SOO PRETTY. *_*

Robe Bee rašė...

Acciuuuu :***
_____
Bee.

Reidasstardoll rašė...

Blee sexas : D ***

Robe Bee rašė...

haha ;D aciu sexas :****
__________
Bee

Ugnė . rašė...

Jau GrQžėė ;}}*